• وبلاگ : پيام مهندسي صنايع
  • يادداشت : كاربردهاي تحقيق در عمليات
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با سلامدوست گرامي :

    اين وسيله OR اصلا چه وسيله اي است لطفا در مورد خود آن وسيله توضيح بيشتري بدهيد .

    ضمنا از اينکه بتوانم رضايت خاطر شما را جلب کرده و خواسته هاي شما را بر آورم . خوشحالم .
    از خداوند متعال خواهانم که کمک بشتري در اين را براي ما مبذول فرمايد .
    ( آمين )

    پاسخ

    با سلام دوست گرامي،ضمن تشکر از حضور شما،همان طور که در متن آورده شده است تحقيق در عمليات، دانشي است به منظور بکار بستن روش‌هاي تحليلي توسعه يافته براي کمک به تصميم‌گيري بهتر مي باشد.تحقيق در عمليات مجموعه اي از فنون و روشهاي استنتاج شده از رياضيات و علوم ديگر است که مي توانددر بهبود تصميمات مديريتي موثر باشد.که بيشتر مديران به عنوان تصميم گيران و کارشناسان به عنوان تصميم سازان بايد با دانش هايي که آنان را در تصميم سازي ياري مي کنند ،آشنا شوند.تحقيق در عمليات يکي از اين دانش هاست و به صورت برنامه ريزي خطي و برنامه ريزي غيرخطي است و در استفاده از اين علم مي توان از نرم آفزارهاي زير استفاده کرد. winQsb- Ligo-lindo- QM در پايان متذکر مي گردم استفاده ازاين علم تخصصي بوده به طوري که جهت آشنايي بيشتر به منابع ذيل مراجعه نماييد.کتاب تحقيق در عمليات مولف : مختار بازاراکتاب تحقيق در عمليات مولف : مازيار زاهدي سرشتکتاب تحقيق در عمليات مولف: منصور آجرلو (Operations Research(=ORبا سپاس،موفق باشيد.

    با سلام خدمت شما دوست بزرگوار :
    با مطلب جديد در مورد " دلايل عقلي بر وجوب نصب امام بر خداوند متعال" در خدمت تان هستيم .
    نمونه از متن چنين است : « از نظر قرآن، رهبرى وامامت امت، اصالتاً بايد به دست معصوم و دور از هر گونه كژى باشد. اين نكته به تعابير مختلفى در كتاب الهى بيان شده است؛ از جمله هنگامى كه ابراهيم‏عليه السلام به امامت رسيد و خداوند به او فرمود :

    « إِنِّى جاعِلُكَ لِلنَّاسِ إِماماً » ابراهيم‏عليه السلام آن منصب الهى را براى فرزندانش درخواست كرد؛ ولى در «قالَ وَ مِنْ ذُرِّيَّتِى» پاسخ آمد: « لايَنالُ عَهْدِى الظَّالِمِينَ » يعني عهد من به ستمكاران نمى‏رسد . »
    شما به خواندن ادامه متن دعوت مي کنم
    موفق و مويد باشيد .


    پاسخ

    سلام.استفاده كردم.ممنون